Zaalhuur

Het verenigingsgebouw is een oud schoolgebouw (1930) met kenmerken van de Amsterdamse school. Met name de tegelvloer in de hal en de gang zijn karakteristiek.
Naast de vier (klas)lokalen van 7 bij 7 meter is er een grote zaal van 8 bij 14 meter met toneel aanwezig. Verder is er een keuken met bar.
De ruimtes zijn voor een geringe vergoeding ook te gebruiken door andere clubs, verenigingen of instanties.
De 4 lokalen zijn allemaal voorzien van voldoende tafels en stoelen en van een koffiezetter, waterkoker en een koelkast. Ook is er serviesgoed beschikbaar. Deze ruimtes zijn prima te gebruiken voor activiteiten tot max. 20 à 25 personen.
Lokaal 1 is met de linoleumvloer universeel bruikbaar. Lokalen 2 en 3 met vloerbedekking zijn prima geschikt voor vergaderingen en cursussen. Lokaal 4 met de houten vloer is bij uitstek geschikt voor hobbyactiviteiten, zoals schilderen en bloemschikken.

De grote zaal biedt plaats aan max. plm. 100 personen. Activiteiten met grotere groepen of een feestavond met live muziek zijn hier mogelijk.
Voor feesten e.d. in de privésfeer, zoals bruiloften of verjaardagen mag het gebouw niet gebruikt worden.

Meer weten over de mogelijkheden, of een activiteit plannen?
Mail naar gebouwbeheerder gebouwbeheerder@svbovenburen.nl of bel met 06 - 53408249