SV Bovenburen

Wie zijn wij?

Wie zijn wij? - SV Bovenburen

De naam van de onze vereniging is nog maar gedeeltelijk juist. Van oorsprong een speeltuin- en wandelvereniging zijn er in de loop der jaren een wandelafdeling (organisatie avond4daagse) , een toneelclub, diverse kaart- en sjoelclubs, een volksdansgroep en handwerkclub ontstaan.

Sociale hart Zeeheldenbuurt
SV Bovenburen is het “sociale hart van de Zeeheldenbuurt”.
De vereniging heeft 375 gezinnen als lid, in het verenigingsgebouw wordt bijzonder veel georganiseerd. De activiteiten zijn voor leden echter ook niet leden of nieuwe leden zijn welkom!
SV Bovenburen heeft een steeds belangrijker functie gekregen als buurtvereniging in de Zeeheldenbuurt, we organiseren met enige regelmaat bingo avonden, een pubquiz, fietstochten, een workshop kortom voor elk wat wils.

Meer dan een buurtvereniging…
SV Bovenburen is echter meer dan een buurtvereniging en ook bekend door de organisatie van de grootste avond4daagse van het noorden, welke we jaarlijks in de 1e volle week in juni organiseren.
De avond4daagse wordt op vrijdagavond afgesloten met een grote optocht van de wandelaars met medewerking van verschillende muziekkorpsen.

Enthousiast geworden?
Bent u na het lezen van bovenstaande enthousiast geworden en wilt u lid worden, meedoen aan 1 van onze activiteiten dan wel vrijwilliger worden meld u zich dan aan bij 1 van onze contactpersonen welke genoemd staan bij contact